Optimalizace pro vyhledávače

Odeslat dotaz

Optimalizace pro vyhledávače

Jaké jsou výhody optimalizace pro vyhledavače (SEO)?

Optimalizace pro vyhledávače je zlepšením webových stránek podle doporučení vyhledavačů.
Optimalizované weby se dostávají na první pozice ve výsledcích vyhledávání. Tam je nacházejí zákazníci při hledání jim potřebného zboží.

Když jsou vaše stránky v TOP 10 na Googlu, Seznamu nebo Yandexu:
1. Webové stránky navštěvují lidé, aby si objednali vaše zboží/služby;
2. Lidé je vnímají lépe nežli reklamu, protože si zákazník webové stránky našel sám;
3. Cena objednávek činí od 25 Kč/kus.

Minimální výše objednávky SEO — 6 844 Kč měsíčně.

Odeslat dotaz
icon
pozice v TOP 10 na Googlu,
Yandexu a Seznam
icon
Osobní manažer
icon
Zaručujeme výsledek
za 4–6 měsíců
icon
Cena objednávek
činí od 25 Kč/kus
Slevy
Ekonomické

SEO 6 844 CZK

PPC reklama 2 738 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace nebo 1 hodina programátorů 725 CZK

Cena bez slevy:
10 649 CZK
Zvýhodněná cena
8 200 CZK
Standardní

SEO 11 520 CZK

PPC reklama 2 738 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace 1 645 CZK

8 hodin programátorů 5 800 CZK

Cena bez slevy:
22 045 CZK
Zvýhodněná cena
15 432 CZK
Premium

SEO 23 044 CZK

PPC reklama 3 292 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace 3 292 CZK

8 hodin programátorů 5 800 CZK

Klastrování 3 292 CZK

Podrobná webová analýza 2 635 CZK

Cena bez slevy:
41 697 CZK
Zvýhodněná cena
28 354 CZK
Naši klienti a úspěchy
  •  
  •  
  •  

30+

Cetifikátů

Google
Yandex
FAQ
Cena optimalizace pro vyhledávače
Optimalizace pro vyhledávače od 6 844 Kč měsíčně.
Proč si u nás objednat?
Proč si u nás objednat?

K propagaci si nás zvolilo již 500 zákazníků, protože:

Důvod č. 1. Konkrétní výsledek: pozice + konverze

Zákazník si může snadno zkontrolovat účinnost naší práce. Stačí se podívat na umístění webových stránek na Googlu, Seznamu nebo Yandexu a spočítat, kolik objednávek přišlo z vyhledávačů.

aše práce znamená více, než dostat hledané výrazy na TOP pozice. Pracujeme na komplexním zlepšení vašich webových stránek. Zejména na konverzní části. Uživatele je nutné nejen udržet prvních 15–20 sekund, ale také ho přimět, aby si objednal, v čemž spočívá náš cíl.

Důvod č. 2. Lhůty a záruky

Zaručená optimalizace pro vyhledávače na TOP 10 trvá 4–6 měsíců. Obvykle jsou první výsledky naší práce znatelné již během 4. až 6. týdne. Poskytujeme finanční záruky: ⅔ hledaných výrazů budou v TOP 10. To znamená, že pro každý hledaný výraz provádíme 100% soubor úkonů uvedených výše. Zároveň záruka kryje pouze ⅔ hledaných výrazů, a to z toho důvodu, že Google, Seznam a Yandex jsou přece jen třetí stranou. A tak dosáhne-li hledaný výraz jen na pozice TOP 20, nebo dokonce TOP 11 (což je u těchto hledaných výrazů běžné), pak se na něj již vztahují záruky.

Důvod č. 3. Osobní manažer

Člověk důvěřuje více člověkovi než «zákaznické podpoře», kde s vámi komunikuje jednou jeden operátor, pak zase jiný. V důsledku — kdo je zodpovědný? Jediný správný přístup je ten, kdy bude zákazník mít pouze jednoho manažera, který převezme vaši zodpovědnost. Funkce našich manažerů spočívá jedině v zajištění transparentnosti procesu pro zákazníka.
Jaké faktory ovlivňují propagaci?
Jaké faktory ovlivňují propagaci?

Propagaci webových stránek ovlivňuje celá řada faktorů. Zde jsou některé z nich.

1. Stáří webových stránek

Čím jsou vaše webové stránky starší, tím více jim vyhledávače důvěřují. Tím je propagace snazší. Novější se musí osvědčit, a tak vyžadují více času. Propagace nového webu trvá od 6 měsíců.

2. Konkurence tematiky

Čím je konkurence větší, tím jsou vyšší požadavky na kvalifikaci odborníků zabývajících se SEO. Vaši konkurenti investují do toho, aby si udrželi přední pozice. Jak je posunout? Zde je zapotřebí účinnějších opatření, která si vyžádají příslušné náklady. Zde lze zbytečně přijít o peníze — je třeba jednat systémově. Můžete se poradit s jedním z našich manažerů alespoň za účelem porovnání vlastního pohledu na věc s názorem odborníka. Objednejte se na konzultaci. Pokud se již nacházíte v TOP 10, lze projednat možnost posílení vašich pozic a umístění v TOP 5.

3. Regiony

Příslušnost webu k regionu propagace je velmi důležitá pro Seznam a Google. Zde se jedná o «regionální» zviditelnění, tj. pro každou jednotlivou oblast (dokonce i pro každé větší město) se výsledky hledání liší. A pro Google se liší i požadavky na webové stránky podle jednotlivých zemí jejich propagace. Jedna věc je jistá: vyhledávač musí bezchybně identifikovat region vašeho webu podle místního telefonního čísla a adresy, doménové oblasti a jazyka země, kde máte v plánu stránky propagovat, jakož i podle odkazů na web z místních adresářů.

Tým Promo Expertu má zkušenosti s propagací stránek v různých zemích světa. V současné době více než 400 projektů propagujeme v různých zemích. Zeměpisné umístění našich zákazníků se táhne od Hongkongu až do Lisabonu.

Odeslat dotaz
Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Anna Koltsova,
obchodní ředite