Optimalizace pro vyhledávače
Jaké jsou výhody optimalizace pro vyhledavače (SEO)?
Optimalizace pro vyhledávače je zlepšením webových stránek podle doporučení vyhledavačů.
Optimalizované weby se dostávají na první pozice ve výsledcích vyhledávání. Tam je nacházejí zákazníci při hledání jim potřebného zboží.
Když jsou vaše stránky v TOP 10 na Googlu, Seznamu nebo Yandexu:
1. Webové stránky navštěvují lidé, aby si objednali vaše zboží/služby;
2. Lidé je vnímají lépe nežli reklamu, protože si zákazník webové stránky našel sám;
3. Cena objednávek činí od 25 Kč/kus.
Minimální výše objednávky SEO — 10 990 Kč měsíčně.
Yandexu a Seznam
za 4–6 měsíců
činí od 25 Kč/kus
Práce:
- Provádíme audit webu.
- Na základě výsledků auditu připravíme zadávací podmínky pro revize.
- Váš web registrujeme u různých služeb Google a Yandex.
- Vytváříme vstupní stránky.
- Na vstupní stránky píšeme texty.
- Sledujeme různé parametry webu: výkon, přístupnost, umístění do Google, seznam a výsledky vyhledávání Yandex.
- Upravujeme servisní soubory.
Provádíme audit stránek, sestavíme úkol pro nezbytné technické změny, zaregistrujeme web pomocí služeb Google a Yandex.
Práce:
- Zabýváme se procesem indexování webu.
- Na vstupní stránky vkládáme texty.
- Hledáme duplicitu obsahu, diagnostikujeme a smažeme.
- Upravujeme kontaktní informace na webu.
- Pracujeme s texty na webu.
- Sledujeme různé parametry webu: výkon, přístupnost, umístění ve výsledcích vyhledávání Google, Seznam a Yandex.
Zabýváme se procesem indexování webu, umisťováním textů na vstupní stránky, úpravou kontaktních údajů.
Práce:
- Kontrolujeme fungování všech stránek webu.
- Zkontrolujte formuláře zpětné vazby.
- Pracujeme s interními odkazy.
- Váš web registrujeme u společností Google a Yandex.
- Dostáváme odkazy.
- Odstraňte neplatné odkazy, zkontrolujte všechna data.
- Navrhujeme doporučení pro zlepšení zobrazení webu na mobilních zařízeních.
- Navrhujeme doporučení pro zvýšení rychlosti načítání stránek.
- Analyzujeme různé komerční faktory.
- Sledujeme různé parametry webu: výkon, přístupnost, umístění ve výsledcích vyhledávání Google, Seznam a Yandex.
Prověřujeme práci všech stránek webu a formulář zpětné vazby, analyzujeme obchodní faktory a formulujeme doporučení.
Práce:
- Zvyšujeme rychlost načítání stránek na webu.
- Analyzujeme vzhled a design.
- Analyzujeme strukturu a navigaci webu.
- Analyzujeme interní obsah webu.
- Hledáme růstové body, předkládáme návrhy na zlepšení webu.
- Analyzujeme konkurenty, vyvíjíme doporučení pro naplnění webu.
Vyhodnocujeme výsledek tříměsíční práce. Od čtvrtého měsíce pracujeme na zlepšení vašich stránek (design, struktura, obsah) individuálně. Hledáme růstové body.
SEO 50 cílových požadavků 9 000 CZK
PPC 50 cílových požadavků 3 930 CZK
Remarketing 518 CZK
2 hodiny od programátora 2 100 CZK
Podrobná analytika 1 050 CZK
16 598 CZK
12 780 CZK
SEO 100 cílových požadavků 14 500 CZK
PPC 100 cílových požadavků 4 450 CZK
Remarketing 518 CZK
Obsahové síti 1 558 CZK
4 hodiny od programátora 4 200 CZK
Jednorázová optimalizace 2
webové stránky 3 500 CZK
Podrobná analytika 1 050 CZK
29 776 CZK
20 843 CZK
SEO 150 cílových požadavků 20 700 CZK
PPC150 cílových požadavků4 931 CZK
Remarketing 518 CZK
Obsahové síti 1 726 CZK
Zacílená reklama 3 930 CZK
5 hodin od programátora 5 250 CZK
Jednorázová optimalizace 4
webové stránky 7 000 CZK
Klasterizace 3 875 CZK
Podrobná analytika 1 050 CZK
48 980 CZK
33 306 CZK
Pro naše nové a stálé zákazníky při podpisu smlouvy nejpozději do 10 dnů od přijetí obchodní nabídky.
Při podpisu smlouvy nejpozději 30 dnů od obdržení nabídky a platby za služby za 4 měsíce předem.
SEO, PPC reklama, sledování hovorů, jednorázová optimalizace a 8 hodin práce programátora.
Nebo při podpisu smlouvy nejpozději do 10 dnů ode dne přijetí obchodní nabídky a zaplacení za 4 měsíce předem.
30+
Cetifikátů
K propagaci si nás zvolilo již 500 zákazníků, protože:
Důvod č. 1. Konkrétní výsledek: pozice + konverze
Zákazník si může snadno zkontrolovat účinnost naší práce. Stačí se podívat na umístění webových stránek na Googlu, Seznamu nebo Yandexu a spočítat, kolik objednávek přišlo z vyhledávačů.
aše práce znamená více, než dostat hledané výrazy na TOP pozice. Pracujeme na komplexním zlepšení vašich webových stránek. Zejména na konverzní části. Uživatele je nutné nejen udržet prvních 15–20 sekund, ale také ho přimět, aby si objednal, v čemž spočívá náš cíl.
Důvod č. 2. Lhůty a záruky
Zaručená optimalizace pro vyhledávače na TOP 10 trvá 4–6 měsíců. Obvykle jsou první výsledky naší práce znatelné již během 4. až 6. týdne. Poskytujeme finanční záruky: ⅔ hledaných výrazů budou v TOP 10. To znamená, že pro každý hledaný výraz provádíme 100% soubor úkonů uvedených výše. Zároveň záruka kryje pouze ⅔ hledaných výrazů, a to z toho důvodu, že Google, Seznam a Yandex jsou přece jen třetí stranou. A tak dosáhne-li hledaný výraz jen na pozice TOP 20, nebo dokonce TOP 11 (což je u těchto hledaných výrazů běžné), pak se na něj již vztahují záruky.
Důvod č. 3. Osobní manažer
Člověk důvěřuje více člověkovi než «zákaznické podpoře», kde s vámi komunikuje jednou jeden operátor, pak zase jiný. V důsledku — kdo je zodpovědný? Jediný správný přístup je ten, kdy bude zákazník mít pouze jednoho manažera, který převezme vaši zodpovědnost. Funkce našich manažerů spočívá jedině v zajištění transparentnosti procesu pro zákazníka.
Propagaci webových stránek ovlivňuje celá řada faktorů. Zde jsou některé z nich.
1. Stáří webových stránek
Čím jsou vaše webové stránky starší, tím více jim vyhledávače důvěřují. Tím je propagace snazší. Novější se musí osvědčit, a tak vyžadují více času. Propagace nového webu trvá od 6 měsíců.
2. Konkurence tematiky
Čím je konkurence větší, tím jsou vyšší požadavky na kvalifikaci odborníků zabývajících se SEO. Vaši konkurenti investují do toho, aby si udrželi přední pozice. Jak je posunout? Zde je zapotřebí účinnějších opatření, která si vyžádají příslušné náklady. Zde lze zbytečně přijít o peníze — je třeba jednat systémově. Můžete se poradit s jedním z našich manažerů alespoň za účelem porovnání vlastního pohledu na věc s názorem odborníka. Objednejte se na konzultaci. Pokud se již nacházíte v TOP 10, lze projednat možnost posílení vašich pozic a umístění v TOP 5.
3. Regiony
Příslušnost webu k regionu propagace je velmi důležitá pro Seznam a Google. Zde se jedná o «regionální» zviditelnění, tj. pro každou jednotlivou oblast (dokonce i pro každé větší město) se výsledky hledání liší. A pro Google se liší i požadavky na webové stránky podle jednotlivých zemí jejich propagace. Jedna věc je jistá: vyhledávač musí bezchybně identifikovat region vašeho webu podle místního telefonního čísla a adresy, doménové oblasti a jazyka země, kde máte v plánu stránky propagovat, jakož i podle odkazů na web z místních adresářů.
Tým Promo Expertu má zkušenosti s propagací stránek v různých zemích světa. V současné době více než 400 projektů propagujeme v různých zemích. Zeměpisné umístění našich zákazníků se táhne od Hongkongu až do Lisabonu.