Zacílená reklama

icon
Certifikovaná agentura Yandex
icon
Google Partner
icon
Seznam Partner
Odeslat dotaz

Zacílená reklama

Co to je?
Zacílená reklama je reklama s možností výběru konkrétního publika podle různých rysů. Tak se reklama zobrazí pouze lidem, kteří mohou mít zájem o vaši nabídku.

Kde se zobrazuje?

Stručně řečeno: na sociálních sítích (facebooková reklama):
Facebook, Instagram, Vkontakte, Odnoklassiniki, projektů Mail.ru

Sociální sítě shromažďují údaje o uživatelích zjevným způsobem. Vyhledávače se zabývají rozeznáváním zájmů na základě hledaných výrazů – výsledky nemusí být vždy ideální.

To je důvod, proč sociální sítě nejúspěšněji řeší úkol, jak získat maximálně široké publikum.

Odeslat dotaz
icon
Dobré zasažení
cílového publika
icon
Možnost uvádět
na trh nové výrobky
icon
Analýza účinnosti segmentů
icon
Start: 1 až 3 dny
Slevy
Ekonomické

SEO 6 000 CZK

PPC reklama 2 500 CZK

Calltracking 660 CZK

Jednoduchá optimalizace 660 CZK

Cena bez slevy:
9 820 CZK
Zvýhodněná cena
7 560 CZK
Standardní

SEO 11 520 CZK

PPC reklama 2 635 CZK

Calltracking 660 CZK

Jednoduchá optimalizace 1 645 CZK

8 hodin programátorů 2 635 CZK

Cena bez slevy:
19 095 CZK
Zvýhodněná cena
13 365 CZK
Premium

SEO 23 044 CZK

PPC reklama 3 292 CZK

Calltracking 660 CZK

Jednoduchá optimalizace 3 292 CZK

8 hodin programátorů 2 635 CZK

Klastrování 3 292 CZK

Podrobná webová analýza 2 635 CZK

Cena bez slevy:
38 850 CZK
Zvýhodněná cena
26 418 CZK
Naši klienti a úspěchy
  •  
  •  
  •  

30+

Cetifikátů

Google
Yandex
FAQ
Reklamní cena
Zacílená reklama od 2 500 Kč měsíčně.
Příklady targetingu
Cílové publikum lze vybrat dle těchto parametrů:

1. Pohlaví a věk. Muži 35 až 40 let, Ženy 30 až 35 let, Všichni 20 až 25 let.

2. Zájmy. Auta, opravy, dětské oblečení, sad a zahrada atd.

3. Zeměpis. Jednotlivá města (Praha, Paříž, Moskva atd.), Celé země (Česká republika, Německo, Francie, Rusko, Španělsko atd.).

4. Způsob chování. Milovník online her, častý cestovatel, majitel podniku.

5. Zařízeni. Stolní počítače, tablety, mobilní telefony.
Retargeting
Retargeting je způsob zobrazování inzerce lidem, kteří váš web již navštívili dříve. K tomu stačí stanovit speciální kód (převezme se z nastavení reklamní kampaně na každé sociální síti).

Příklad: návštěvník se podíval na stránku zboží na webu inzerenta, ale neobjednal si ho. Tento uživatel se označí sociální sítí a bude se mu zobrazovat reklama tohoto zboží. Tak se reklama zobrazuje lidem, kteří již dříve projevili zájem o vaše zboží nebo službu.
Co tvorba reklamní kampaně na sociálních sítích zahrnuje
1. Analýzu webových stránek
2. Konzultaci ohledně volby tematiky inzerce
3. Konzultaci ohledně volby typu inzerce
4. Vytvoření kampaně v reklamní kanceláři
5. Vytvoření UTM značek
6. Napsaní textu a titulku inzercen

Odeslat dotaz
Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Elena Mitrofanová,
obchodní ředite