Zacílená reklama
Co to je?
Zacílená reklama je reklama s možností výběru konkrétního publika podle různých rysů. Tak se reklama zobrazí pouze lidem, kteří mohou mít zájem o vaši nabídku.
Kde se zobrazuje?
Stručně řečeno: na sociálních sítích (facebooková reklama):
Facebook, Instagram, Vkontakte, Odnoklassiniki, projektů Mail.ru
Sociální sítě shromažďují údaje o uživatelích zjevným způsobem. Vyhledávače se zabývají rozeznáváním zájmů na základě hledaných výrazů – výsledky nemusí být vždy ideální.
To je důvod, proč sociální sítě nejúspěšněji řeší úkol, jak získat maximálně široké publikum.
Cena za vedení kampaně: od 10 000 Kč (420€) měsíčně.
cílového publika
na trh nové výrobky
Účel fáze: identifikovat vlastnosti cílového publika, zvýraznit segmenty.
Jak často to děláme: měsíčně.
Práce:
- Shromažďujeme informace o cílovém publiku (pohlaví, věk, geografický region, vzdělání, úroveň příjmu, zaměstnání nebo profesní příslušnost, patřící k subkulturám).
- Определяем сегменты аудитории.
- Plánujeme s pomocí kterého cílení reklamní kampaně pokryje každý segment.
«Základem» reklamní kampaně jsou znalosti spotřebitelů.
Účel fáze: definovat funkci cílené reklamy.
Co by měla reklama dělat?:
- práce v horké poptávce;
- podporovat zájem o produkt/službu/značku.
Jak často to děláme: na začátku kampaně.
Práce: analyzovat z pohledu spotřebitele
- Jaký problém produkt řeší?
- Jak je to nutné: je to otázka image nebo přežití?
- Existuje dostatek informací o produktu?
Analyzujeme nabídku zákazníka z pohledu spotřebitele.
Účel fáze: ujistěte se, že web funguje.
Jak často to děláme: na začátku kampaně.
Zkontrolujeme to:
- Správnost vstupních stránek (na kterých vedou reklamy).
- «Mystery shopper» — vyplňujeme žádosti, hodnotíme práci webu i manažerů.
- V případě potřeby připravíme technický úkol k opravě chyb na webu.
Zajistíme, aby web fungoval. Připravujeme technický úkol pro případné opravy chyb.
Účel fáze: nastavte reklamy tak, aby cílily pouze na publikum.
Jak často to děláme: denně.
Práce:
- Vybíráme weby a přizpůsobujeme reklamu pro konkrétní cílové publikum.
- Vyberte nejvhodnější typy cílení (pohlaví, věk, zeměpisná oblast, chování, zaměstnání).
- Výběr nejlepšího času pro zobrazování reklam.
- Shromažďujeme cílové publikum pro remarketing.
Vybereme weby a typy cílení.
Účel fáze: generovat reklamy, které získají nejvíce kliknutí.
Jak často to děláme: denně.
Práce:
- Analýza konkurenčních reklam.
- Testování různých typů reklam, výběr nejúčinnějších.
- Naplňujeme reklamy kreativními obrázky, videy, «prodejními» texty.
Připravujeme a píšeme reklamy na reklamní kampaň.
SEO 50 cílových požadavků 9 000 CZK
PPC 50 cílových požadavků 3 930 CZK
Remarketing 518 CZK
2 hodiny od programátora 2 100 CZK
Podrobná analytika 1 050 CZK
16 598 CZK
12 780 CZK
SEO 100 cílových požadavků 14 500 CZK
PPC 100 cílových požadavků 4 450 CZK
Remarketing 518 CZK
Obsahové síti 1 558 CZK
4 hodiny od programátora 4 200 CZK
Jednorázová optimalizace 2
webové stránky 3 500 CZK
Podrobná analytika 1 050 CZK
29 776 CZK
20 843 CZK
SEO 150 cílových požadavků 20 700 CZK
PPC150 cílových požadavků4 931 CZK
Remarketing 518 CZK
Obsahové síti 1 726 CZK
Zacílená reklama 3 930 CZK
5 hodin od programátora 5 250 CZK
Jednorázová optimalizace 4
webové stránky 7 000 CZK
Klasterizace 3 875 CZK
Podrobná analytika 1 050 CZK
48 980 CZK
33 306 CZK
Pro naše nové a stálé zákazníky při podpisu smlouvy nejpozději do 10 dnů od přijetí obchodní nabídky.
Při podpisu smlouvy nejpozději 30 dnů od obdržení nabídky a platby za služby za 4 měsíce předem.
SEO, PPC reklama, sledování hovorů, jednorázová optimalizace a 8 hodin práce programátora.
Nebo při podpisu smlouvy nejpozději do 10 dnů ode dne přijetí obchodní nabídky a zaplacení za 4 měsíce předem.
30+
Cetifikátů
1. Pohlaví a věk. Muži 35 až 40 let, Ženy 30 až 35 let, Všichni 20 až 25 let.
2. Zájmy. Auta, opravy, dětské oblečení, sad a zahrada atd.
3. Zeměpis. Jednotlivá města (Praha, Paříž, Moskva atd.), Celé země (Česká republika, Německo, Francie, Rusko, Španělsko atd.).
4. Způsob chování. Milovník online her, častý cestovatel, majitel podniku.
5. Zařízeni. Stolní počítače, tablety, mobilní telefony.
Příklad: návštěvník se podíval na stránku zboží na webu inzerenta, ale neobjednal si ho. Tento uživatel se označí sociální sítí a bude se mu zobrazovat reklama tohoto zboží. Tak se reklama zobrazuje lidem, kteří již dříve projevili zájem o vaše zboží nebo službu.
2. Konzultaci ohledně volby tematiky inzerce
3. Konzultaci ohledně volby typu inzerce
4. Vytvoření kampaně v reklamní kanceláři
5. Vytvoření UTM značek
6. Napsaní textu a titulku inzercen