Zacílená reklama

Odeslat dotaz

Zacílená reklama

Co to je?
Zacílená reklama je reklama s možností výběru konkrétního publika podle různých rysů. Tak se reklama zobrazí pouze lidem, kteří mohou mít zájem o vaši nabídku.

Kde se zobrazuje?

Stručně řečeno: na sociálních sítích (facebooková reklama):
Facebook, Instagram, Vkontakte, Odnoklassiniki, projektů Mail.ru

Sociální sítě shromažďují údaje o uživatelích zjevným způsobem. Vyhledávače se zabývají rozeznáváním zájmů na základě hledaných výrazů – výsledky nemusí být vždy ideální.

To je důvod, proč sociální sítě nejúspěšněji řeší úkol, jak získat maximálně široké publikum.

Cena za vedení kampaně: od 10 000 Kč (420€) měsíčně.

Odeslat dotaz
icon
Dobré zasažení
cílového publika
icon
Možnost uvádět
na trh nové výrobky
icon
Analýza účinnosti segmentů
icon
Start: 1 až 3 dny
Pracovní postup
Jak nastavujeme zacílenou reklamu na sociálních sítích
1
Profil cílového publika

Účel fáze: identifikovat vlastnosti cílového publika, zvýraznit segmenty.

Jak často to děláme: měsíčně.

Práce:

  1. Shromažďujeme informace o cílovém publiku (pohlaví, věk, geografický region, vzdělání, úroveň příjmu, zaměstnání nebo profesní příslušnost, patřící k subkulturám).
  2. Определяем сегменты аудитории.
  3. Plánujeme s pomocí kterého cílení reklamní kampaně pokryje každý segment.

«Základem» reklamní kampaně jsou znalosti spotřebitelů.

2
Analýza návrhu zákazníka

Účel fáze: definovat funkci cílené reklamy.

Co by měla reklama dělat?:

  1. práce v horké poptávce;
  2. podporovat zájem o produkt/službu/značku.

Jak často to děláme: na začátku kampaně.

Práce: analyzovat z pohledu spotřebitele

  1. Jaký problém produkt řeší?
  2. Jak je to nutné: je to otázka image nebo přežití?
  3. Existuje dostatek informací o produktu?

Analyzujeme nabídku zákazníka z pohledu spotřebitele.

3
Technická kontrola webových stránek

Účel fáze: ujistěte se, že web funguje.

Jak často to děláme: na začátku kampaně.

Zkontrolujeme to:

  1. Správnost vstupních stránek (na kterých vedou reklamy).
  2. «Mystery shopper» — vyplňujeme žádosti, hodnotíme práci webu i manažerů.
  3. V případě potřeby připravíme technický úkol k opravě chyb na webu.

Zajistíme, aby web fungoval. Připravujeme technický úkol pro případné opravy chyb.

4
Výběr webů a typů cílení

Účel fáze: nastavte reklamy tak, aby cílily pouze na publikum.

Jak často to děláme: denně.

Práce:

  1. Vybíráme weby a přizpůsobujeme reklamu pro konkrétní cílové publikum.
  2. Vyberte nejvhodnější typy cílení (pohlaví, věk, zeměpisná oblast, chování, zaměstnání).
  3. Výběr nejlepšího času pro zobrazování reklam.
  4. Shromažďujeme cílové publikum pro remarketing.

Vybereme weby a typy cílení.

5
Příprava a sledování reklam

Účel fáze: generovat reklamy, které získají nejvíce kliknutí.

Jak často to děláme: denně.

Práce:

  1. Analýza konkurenčních reklam.
  2. Testování různých typů reklam, výběr nejúčinnějších.
  3. Naplňujeme reklamy kreativními obrázky, videy, «prodejními» texty.

Připravujeme a píšeme reklamy na reklamní kampaň.

Odeslat dotaz
Slevy
Ekonomické

SEO 50 cílových požadavků 9 000 CZK

PPC 50 cílových požadavků 3 930 CZK

Remarketing 518 CZK

2 hodiny od programátora 2 100 CZK

Podrobná analytika 1 050 CZK

Cena bez slevy:
16 598 CZK
Zvýhodněná cena
12 780 CZK
Standardní

SEO 100 cílových požadavků 14 500 CZK

PPC 100 cílových požadavků 4 450 CZK

Remarketing 518 CZK

Obsahové síti 1 558 CZK

4 hodiny od programátora 4 200 CZK

Jednorázová optimalizace 2
webové stránky 3 500 CZK

Podrobná analytika 1 050 CZK

Cena bez slevy:
29 776 CZK
Zvýhodněná cena
20 843 CZK
Premium

SEO 150 cílových požadavků 20 700 CZK

PPC150 cílových požadavků4 931 CZK

Remarketing 518 CZK

Obsahové síti 1 726 CZK

Zacílená reklama 3 930 CZK

5 hodin od programátora 5 250 CZK

Jednorázová optimalizace 4
webové stránky 7 000 CZK

Klasterizace 3 875 CZK

Podrobná analytika 1 050 CZK

Cena bez slevy:
48 980 CZK
Zvýhodněná cena
33 306 CZK
Akce a slevy «Promo Expert»
Výhodou pro zákazníka je to, o čem přemýšlíme jako první
10%
20%
30%
100%
10%

Pro naše nové a stálé zákazníky při podpisu smlouvy nejpozději do 10 dnů od přijetí obchodní nabídky.

Получить скидку 10%
20%

Při podpisu smlouvy nejpozději 30 dnů od obdržení nabídky a platby za služby za 4 měsíce předem.

Получить скидку 20%
30%
Balíček «Standard»

SEO, PPC reklama, sledování hovorů, jednorázová optimalizace a 8 hodin práce programátora.
Nebo při podpisu smlouvy nejpozději do 10 dnů ode dne přijetí obchodní nabídky a zaplacení za 4 měsíce předem.

Получить скидку 30%
100%
Balíček «Leccos je možné»

Volejte – najednou dáme!

Получить скидку 100%
Naši klienti a úspěchy
  •  
  •  
  •  

30+

Cetifikátů

Google
Recenze
  • Компания «PragaHouse»

    Стояла задача по привлечению из России покупателей недвижимости в Чехии… Наша компания довольна результатами.

    Лого компании
    MALY GENIUS s.r.o.

    У нас сложились ровные партнерские отношения, в которых мне комфортно работать!

    Лого компании
    Milan Starlux s.r.o.

    Сотрудничаем второй год по продвижению сайта. Хорошая команда. Действительно работают и дают результат: сайт вырос, клиентов с поиска стало больше.

    Лого компании
  • Yevgeny Karas – Design Online Studio

    Отличные специалисты и просто хорошие люди. Рекомендую!

    Лого компании
    REAL international s.r.o.

    Очень довольны сотрудничеством! Работают на результат. Радуют прозрачные действия и отчеты. Ничего не обещали, но превзошли все наши ожидания! Мы не только видим работу, но и видим результат, а это очень ценно!

    Лого компании
    Medical Pharma Services s.r.o.

    Ребята запустили рекламную кампанию за 3 дня. Сотрудники не просто выполняют свой функционал, а всегда предлагают совершенствование, новые идеи.

    Лого компании
  • Oleg Velcrou s.r.o.

    Я в продвижении не разбираюсь совсем. Все объяснили. Это приятно. Еще всегда на связи и мобильно, оперативно реагируют на наши вопросы, просьбы, пожелания.

    Лого компании
Případy
  • Jednorázová optimalizace webových stránek pro «TERRA DRONES»

    V červenci a srpnu 2018 jsme provedli jednorázovou optimalizaci pro TERRA DRONES. Výsledky za 3 měsíce jsou ohromující.

    Více
    Propagace webové stránky «PragaHouse»

    Práce na propagaci webové stránky PragaHouse začaly v lednu 2016. Za 1 rok jsme do Top 10 přinesli 95% žádostí. Ohodnoťte to sami.

    Více
  • Propagace webových stránek společnosti «ModaUnion»

    Webová stránka optimalizace pro vyhledávače ModaFinilunion.com

    Začali jsme pracovat na optimalizaci webové stránky ModaUnion, která začala v dubnu 2016. Ohodnoťte výsledek. Za půl roku jsme do Top 10 přinesli 92% žádostí.

    Více
    Reklamawebových stránek společnosti „Français & Food“

    Pro firmu „Français & Food“ připravujeme a provádíme reklamu od června 2018. Předmět – studium francouzštiny.

    Více
  • Reklama na YouTube společnosti „PENETRON“

    Pro společnost „PENETRON“ provádíme inzerci na Youtube od září 2018. Předmět – pronikající hydroizolace. Účelem reklamy je zvýšit povědomí společnosti na trhu. Reklamní zdroj – YouTube. Ohodnoťte výsledky.

    Více
FAQ
Reklamní cena
Zacílená reklama od 4828 Kč měsíčně.
Příklady targetingu
Cílové publikum lze vybrat dle těchto parametrů:

1. Pohlaví a věk. Muži 35 až 40 let, Ženy 30 až 35 let, Všichni 20 až 25 let.

2. Zájmy. Auta, opravy, dětské oblečení, sad a zahrada atd.

3. Zeměpis. Jednotlivá města (Praha, Paříž, Moskva atd.), Celé země (Česká republika, Německo, Francie, Rusko, Španělsko atd.).

4. Způsob chování. Milovník online her, častý cestovatel, majitel podniku.

5. Zařízeni. Stolní počítače, tablety, mobilní telefony.
Retargeting
Retargeting je způsob zobrazování inzerce lidem, kteří váš web již navštívili dříve. K tomu stačí stanovit speciální kód (převezme se z nastavení reklamní kampaně na každé sociální síti).

Příklad: návštěvník se podíval na stránku zboží na webu inzerenta, ale neobjednal si ho. Tento uživatel se označí sociální sítí a bude se mu zobrazovat reklama tohoto zboží. Tak se reklama zobrazuje lidem, kteří již dříve projevili zájem o vaše zboží nebo službu.
Co tvorba reklamní kampaně na sociálních sítích zahrnuje
1. Analýzu webových stránek
2. Konzultaci ohledně volby tematiky inzerce
3. Konzultaci ohledně volby typu inzerce
4. Vytvoření kampaně v reklamní kanceláři
5. Vytvoření UTM značek
6. Napsaní textu a titulku inzercen

Odeslat dotaz
Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Olga Feoktistová,
vedoucí zákaznického oddělení