Zacílená reklama
Co to je?
Zacílená reklama je reklama s možností výběru konkrétního publika podle různých rysů. Tak se reklama zobrazí pouze lidem, kteří mohou mít zájem o vaši nabídku.
Kde se zobrazuje?
Stručně řečeno: na sociálních sítích (facebooková reklama):
Facebook, Instagram, Vkontakte, Odnoklassiniki, projektů Mail.ru
Sociální sítě shromažďují údaje o uživatelích zjevným způsobem. Vyhledávače se zabývají rozeznáváním zájmů na základě hledaných výrazů – výsledky nemusí být vždy ideální.
To je důvod, proč sociální sítě nejúspěšněji řeší úkol, jak získat maximálně široké publikum.
Zacílená reklama je reklama s možností výběru konkrétního publika podle různých rysů. Tak se reklama zobrazí pouze lidem, kteří mohou mít zájem o vaši nabídku.
Kde se zobrazuje?
Stručně řečeno: na sociálních sítích (facebooková reklama):
Facebook, Instagram, Vkontakte, Odnoklassiniki, projektů Mail.ru
Sociální sítě shromažďují údaje o uživatelích zjevným způsobem. Vyhledávače se zabývají rozeznáváním zájmů na základě hledaných výrazů – výsledky nemusí být vždy ideální.
To je důvod, proč sociální sítě nejúspěšněji řeší úkol, jak získat maximálně široké publikum.
Odeslat dotaz
Dobré zasažení
cílového publika
cílového publika
Možnost uvádět
na trh nové výrobky
na trh nové výrobky
Analýza účinnosti segmentů
Start: 1 až 3 dny
Slevy
Ekonomické
SEO 6 844 CZK
PPC reklama 2 738 CZK
Remarketing 342 CZK
Jednoduchá optimalizace nebo 1 hodina programátorů 725 CZK
Cena bez slevy:
10 649 CZK
10 649 CZK
Zvýhodněná cena
8 200 CZK
8 200 CZK
Standardní
SEO 11 520 CZK
PPC reklama 2 738 CZK
Remarketing 342 CZK
Jednoduchá optimalizace 1 645 CZK
8 hodin programátorů 5 800 CZK
Cena bez slevy:
22 045 CZK
22 045 CZK
Zvýhodněná cena
15 432 CZK
15 432 CZK
Premium
SEO 23 044 CZK
PPC reklama 3 292 CZK
Remarketing 342 CZK
Jednoduchá optimalizace 3 292 CZK
8 hodin programátorů 5 800 CZK
Klastrování 3 292 CZK
Podrobná webová analýza 2 635 CZK
Cena bez slevy:
41 697 CZK
41 697 CZK
Zvýhodněná cena
28 354 CZK
28 354 CZK
Naši klienti a úspěchy
30+
Cetifikátů

FAQ
Reklamní cena
Zacílená reklama od 2 909 Kč měsíčně.
Příklady targetingu
Cílové publikum lze vybrat dle těchto parametrů:
1. Pohlaví a věk. Muži 35 až 40 let, Ženy 30 až 35 let, Všichni 20 až 25 let.
2. Zájmy. Auta, opravy, dětské oblečení, sad a zahrada atd.
3. Zeměpis. Jednotlivá města (Praha, Paříž, Moskva atd.), Celé země (Česká republika, Německo, Francie, Rusko, Španělsko atd.).
4. Způsob chování. Milovník online her, častý cestovatel, majitel podniku.
5. Zařízeni. Stolní počítače, tablety, mobilní telefony.
1. Pohlaví a věk. Muži 35 až 40 let, Ženy 30 až 35 let, Všichni 20 až 25 let.
2. Zájmy. Auta, opravy, dětské oblečení, sad a zahrada atd.
3. Zeměpis. Jednotlivá města (Praha, Paříž, Moskva atd.), Celé země (Česká republika, Německo, Francie, Rusko, Španělsko atd.).
4. Způsob chování. Milovník online her, častý cestovatel, majitel podniku.
5. Zařízeni. Stolní počítače, tablety, mobilní telefony.
Retargeting
Retargeting je způsob zobrazování inzerce lidem, kteří váš web již navštívili dříve. K tomu stačí stanovit speciální kód (převezme se z nastavení reklamní kampaně na každé sociální síti).
Příklad: návštěvník se podíval na stránku zboží na webu inzerenta, ale neobjednal si ho. Tento uživatel se označí sociální sítí a bude se mu zobrazovat reklama tohoto zboží. Tak se reklama zobrazuje lidem, kteří již dříve projevili zájem o vaše zboží nebo službu.
Příklad: návštěvník se podíval na stránku zboží na webu inzerenta, ale neobjednal si ho. Tento uživatel se označí sociální sítí a bude se mu zobrazovat reklama tohoto zboží. Tak se reklama zobrazuje lidem, kteří již dříve projevili zájem o vaše zboží nebo službu.
Co tvorba reklamní kampaně na sociálních sítích zahrnuje
1. Analýzu webových stránek
2. Konzultaci ohledně volby tematiky inzerce
3. Konzultaci ohledně volby typu inzerce
4. Vytvoření kampaně v reklamní kanceláři
5. Vytvoření UTM značek
6. Napsaní textu a titulku inzercen
2. Konzultaci ohledně volby tematiky inzerce
3. Konzultaci ohledně volby typu inzerce
4. Vytvoření kampaně v reklamní kanceláři
5. Vytvoření UTM značek
6. Napsaní textu a titulku inzercen
Odeslat dotaz
Olga Feoktistová,
vedoucí zákaznického oddělení