Zacílená reklama

icon
Certifikovaná agentura Yandex
icon
Google Partner
icon
Seznam Partner
Odeslat dotaz

Zacílená reklama

Co to je?
Zacílená reklama je reklama s možností výběru konkrétního publika podle různých rysů. Tak se reklama zobrazí pouze lidem, kteří mohou mít zájem o vaši nabídku.

Kde se zobrazuje?

Stručně řečeno: na sociálních sítích (facebooková reklama):
Facebook, Instagram, Vkontakte, Odnoklassiniki, projektů Mail.ru

Sociální sítě shromažďují údaje o uživatelích zjevným způsobem. Vyhledávače se zabývají rozeznáváním zájmů na základě hledaných výrazů – výsledky nemusí být vždy ideální.

To je důvod, proč sociální sítě nejúspěšněji řeší úkol, jak získat maximálně široké publikum.

Odeslat dotaz
icon
Dobré zasažení
cílového publika
icon
Možnost uvádět
na trh nové výrobky
icon
Analýza účinnosti segmentů
icon
Start: 1 až 3 dny
Pracovní postup
Jak nastavujeme zacílenou reklamu na sociálních sítích
1
Profil cílového publika

Účel fáze: identifikovat vlastnosti cílového publika, zvýraznit segmenty.

Jak často to děláme: měsíčně.

Práce:

  1. Shromažďujeme informace o cílovém publiku (pohlaví, věk, geografický region, vzdělání, úroveň příjmu, zaměstnání nebo profesní příslušnost, patřící k subkulturám).
  2. Определяем сегменты аудитории.
  3. Plánujeme s pomocí kterého cílení reklamní kampaně pokryje každý segment.

«Základem» reklamní kampaně jsou znalosti spotřebitelů.

2
Analýza návrhu zákazníka

Účel fáze: definovat funkci cílené reklamy.

Co by měla reklama dělat?:

  1. práce v horké poptávce;
  2. podporovat zájem o produkt/službu/značku.

Jak často to děláme: na začátku kampaně.

Práce: analyzovat z pohledu spotřebitele

  1. Jaký problém produkt řeší?
  2. Jak je to nutné: je to otázka image nebo přežití?
  3. Existuje dostatek informací o produktu?

Analyzujeme nabídku zákazníka z pohledu spotřebitele.

3
Technická kontrola webových stránek

Účel fáze: ujistěte se, že web funguje.

Jak často to děláme: na začátku kampaně.

Zkontrolujeme to:

  1. Správnost vstupních stránek (na kterých vedou reklamy).
  2. «Mystery shopper» — vyplňujeme žádosti, hodnotíme práci webu i manažerů.
  3. V případě potřeby připravíme technický úkol k opravě chyb na webu.

Zajistíme, aby web fungoval. Připravujeme technický úkol pro případné opravy chyb.

4
Výběr webů a typů cílení

Účel fáze: nastavte reklamy tak, aby cílily pouze na publikum.

Jak často to děláme: denně.

Práce:

  1. Vybíráme weby a přizpůsobujeme reklamu pro konkrétní cílové publikum.
  2. Vyberte nejvhodnější typy cílení (pohlaví, věk, zeměpisná oblast, chování, zaměstnání).
  3. Výběr nejlepšího času pro zobrazování reklam.
  4. Shromažďujeme cílové publikum pro remarketing.

Vybereme weby a typy cílení.

5
Příprava a sledování reklam

Účel fáze: generovat reklamy, které získají nejvíce kliknutí.

Jak často to děláme: denně.

Práce:

  1. Analýza konkurenčních reklam.
  2. Testování různých typů reklam, výběr nejúčinnějších.
  3. Naplňujeme reklamy kreativními obrázky, videy, «prodejními» texty.

Připravujeme a píšeme reklamy na reklamní kampaň.

Odeslat dotaz
Slevy
Ekonomické

SEO 7 410 CZK

PPC reklama 3 610 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace nebo 1 hodina programátorů 725 CZK

Cena bez slevy:
12 087 CZK
Zvýhodněná cena
9 307 CZK
Standardní

SEO 12 968 CZK

PPC reklama 4 705 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace 1 852 CZK

8 hodin programátorů 5 800 CZK

Cena bez slevy:
25 667 CZK
Zvýhodněná cena
17 967 CZK
Premium

SEO 25 936 CZK

PPC reklama 5 800 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace 3 705 CZK

8 hodin programátorů 5 800 CZK

Klastrování 3 705 CZK

Podrobná webová analýza 2 964 CZK

Cena bez slevy:
48 252 CZK
Zvýhodněná cena
33 776 CZK
Akce a slevy «Promo Expert»
Výhodou pro zákazníka je to, o čem přemýšlíme jako první
10%
15%
20%
23%
30%
32%
40%
100%
10%
Pro naše nové a stálé zákazníky při podpisu smlouvy nejpozději do 10 dnů od přijetí obchodní nabídky.
Získejte slevu 10%
15%
Při podpisu smlouvy nejpozději 30 dnů od obdržení nabídky a platby za služby za 3 měsíce předem.
Získejte slevu 15%
20%
Při podpisu smlouvy nejpozději 30 dnů od obdržení nabídky a platby za služby za 4 měsíce předem.
Získejte slevu 20%
23%
Balíček «Ekonom»
SEO, PPC reklama, sledování hovorů a 2 hodiny práce programátorů.
Získejte slevu 23%
30%
Balíček «Standard»
SEO, PPC reklama, sledování hovorů, jednorázová optimalizace a 8 hodin práce programátora.
Nebo při podpisu smlouvy nejpozději do 10 dnů ode dne přijetí obchodní nabídky a zaplacení za 4 měsíce předem.
Získejte slevu 30%
32%
Balíček «Premium»
SEO, PPC reklama, sledování hovorů, jednorázová optimalizace a 8 hodin práce programátora, clusterizace a podrobná analýza.
Získejte slevu 32%
40%
Při objednávání služeb ve výši 200 000 rublů měsíčně.
Získejte slevu 40%
100%
Balíček «Leccos je možné»
Volejte - najednou dáme!
Získejte slevu 100%
Naši klienti a úspěchy
  •  
  •  
  •  

30+

Cetifikátů

Google
Yandex
Recenze
  • Компания «PragaHouse»

    Стояла задача по привлечению из России покупателей недвижимости в Чехии… Наша компания довольна результатами

    Лого компании
    MALY GENIUS s.r.o.

    Vytvořili jsme hladká partnerství, ve kterých pracuji pohodlně!

    Лого компании
Případy
  • Jednorázová optimalizace webových stránek pro «TERRA DRONES»

    V červenci a srpnu 2018 jsme provedli jednorázovou optimalizaci pro TERRA DRONES. Výsledky za 3 měsíce jsou ohromující.

    Více
    Propagace webové stránky «PragaHouse»

    Práce na propagaci webové stránky PragaHouse začaly v lednu 2016. Za 1 rok jsme do Top 10 přinesli 95% žádostí. Ohodnoťte to sami.

    Více
  • Propagace webových stránek společnosti «ModaUnion»

    Webová stránka optimalizace pro vyhledávače ModaFinilunion.com

    Začali jsme pracovat na optimalizaci webové stránky ModaUnion, která začala v dubnu 2016. Ohodnoťte výsledek. Za půl roku jsme do Top 10 přinesli 92% žádostí.

    Více
    Reklamawebových stránek společnosti „Français & Food“

    Pro firmu „Français & Food“ připravujeme a provádíme reklamu od června 2018. Předmět – studium francouzštiny.

    Více
  • Reklama na YouTube společnosti „PENETRON“

    Pro společnost „PENETRON“ provádíme inzerci na Youtube od září 2018. Předmět – pronikající hydroizolace. Účelem reklamy je zvýšit povědomí společnosti na trhu. Reklamní zdroj – YouTube. Ohodnoťte výsledky.

    Více
FAQ
Reklamní cena
Zacílená reklama od 3 610 Kč měsíčně.
Příklady targetingu
Cílové publikum lze vybrat dle těchto parametrů:

1. Pohlaví a věk. Muži 35 až 40 let, Ženy 30 až 35 let, Všichni 20 až 25 let.

2. Zájmy. Auta, opravy, dětské oblečení, sad a zahrada atd.

3. Zeměpis. Jednotlivá města (Praha, Paříž, Moskva atd.), Celé země (Česká republika, Německo, Francie, Rusko, Španělsko atd.).

4. Způsob chování. Milovník online her, častý cestovatel, majitel podniku.

5. Zařízeni. Stolní počítače, tablety, mobilní telefony.
Retargeting
Retargeting je způsob zobrazování inzerce lidem, kteří váš web již navštívili dříve. K tomu stačí stanovit speciální kód (převezme se z nastavení reklamní kampaně na každé sociální síti).

Příklad: návštěvník se podíval na stránku zboží na webu inzerenta, ale neobjednal si ho. Tento uživatel se označí sociální sítí a bude se mu zobrazovat reklama tohoto zboží. Tak se reklama zobrazuje lidem, kteří již dříve projevili zájem o vaše zboží nebo službu.
Co tvorba reklamní kampaně na sociálních sítích zahrnuje
1. Analýzu webových stránek
2. Konzultaci ohledně volby tematiky inzerce
3. Konzultaci ohledně volby typu inzerce
4. Vytvoření kampaně v reklamní kanceláři
5. Vytvoření UTM značek
6. Napsaní textu a titulku inzercen

Odeslat dotaz
Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Olga Feoktistová,
vedoucí zákaznického oddělení