PPC reklama

icon
Certifikovaná agentura Yandex
icon
Google Partner
icon
Seznam Partner
Odeslat dotaz

PPC reklama

PPC reklamou je reklama na Googlu, Seznamu a Yandexu.
PPC reklama se těší oblibě, protože láká na stránky «žhavé» návštěvníky. Dostane-li se člověk na stránky prostřednictvím reklamy, pak má o zboží zájem a je připraven nakupovat

Stručně o tom, v čem je PPC reklama dobrá:
«Žhaví» návštěvníci — již chtějí nakupovat.
Viditelné účinky již během několika prvních dnů.
Velmi jednoduchý platební systém — za kliknutí nebo zobrazení.

Cena za vedení kampaně: od 3 610 Kč.

Odeslat dotaz
icon
«Žhaví» návštěvníci —
již chtějí nakupovat
icon
Každý týden novoty:
ové reklamy, fráze
icon
0 Kč — poplatek za nastavení
icon
Start: 1 až 3 dny
Pracovní postup
Jak pracujeme na PPC reklamě
1
Vypracování profilu cílového publika

Cíle fáze: definovat rysy cílového publika, vymezit segmenty.

Úkoly:

1. Posbírat informace o cílovém publiku:
– pohlaví a věk,
– geografický region,
– vzdělání,
– výše příjmů,
– zaměstnání a/nebo povolání,
– subkulturní příslušnost.

2. Vymezit segmenty.

3. Naplánovat, jak se bude reklamní kampaň vztahovat na každý jednotlivý segment:
– výběrem klíčových slov specifických pro segment (slang, profesní mluva atd.);
– pomocí vestavěných možností reklamního systému (věk, povolání, modely chování).

Jak to často děláme: jednou měsíčně.

2
Analýza zákazníkovy nabídky

Cíl fáze: určit funkci reklamy.

Co má dělat:
– pracovat se žhavou poptávkou,
– žhavit zájem o zboží/službu/značku.

Úkoly: z pohledu spotřebitele zanalyzovat:
– S jakým problémem se zboží potýká?
– Jak moc je potřebné: jde o otázku image nebo přežití?
– Je-li o zboží k dispozici dostatek informací?

3
Technická kontrola webových stránek

Pokud web nezobrazuje stránky správně, hrozí zákazníkovi riziko ztráty finančních prostředků.

Cíl fáze: přesvědčit se ve správné funkčnosti webu.

Kontroly:– Správnost fungování cílových stránek (kam vede inzerce).
– Mystery shopping — děláme objednávky, vyhodnocujeme práci jak webových stránek, tak i manažerů.
– V případě potřeby vyhotovíme technické zadání k opravě chyb na webu.

Jak to často děláme: na začátku kampaně.

4
Příprava a monitoring seznamu klíčových frází

Slang, žargon a další jazykové zvláštnosti jsou skvělým způsobem, jak oslovit potřebné publikum.

Cíl fáze: nastavení zobrazování inzerce jen cílovému publiku.

Úkoly:
– Shromáždění vylučujících klíčových slov.
– Shromáždění oblíbených formulací.
– Korekce na slangové a subkulturní faktory.
– Filtrace «nekomerčních» frází (které nekončí objednávkou, pokud se podle nich přejde na webové stránky).

Jak to často děláme: denně.

Co je v této fázi důležité udělat

Nastavit čas zobrazení inzerce

Málokdy má cenu zobrazovat inzerci non-stop. Správné nastavení času v reklamní kampani umožňuje:
– zabránit vynaložení zbytečných nákladů na kliknutí, která nevedou k objednávkám,
– zvýšit sazby v době, kdy jsou objednávky nejpravděpodobnější.

Přidat «prodávající» slova: «objednat», «koupit» a další

Dotazy mohou být informační a transakční.

Účel informačního spočívá v získání informací.

Účel transakčního — v zakoupení zboží či služby.

Komerční reklamní kampaň bude neúčinná, obsahuje-li informační dotazy. Osvědčeným způsobem, jak se tomu vyhnout, je používání «transakčních» doplňujících slov:
– «koupit»,
– «cena»,
– «objednat»,
– «doručení»,
– «instalace» atd.

5
Příprava a monitorování inzerce

Cíl fáze: vytvořit inzeráty, které získají co nejvíce kliknutí

Úkoly:
– Určení místa zobrazení (speciální umístění, záruka).
– Analýza konkurenční inzerce.
– Testování variant inzerátů, výběr těch nejúčinnějších.
– Rozšíření inzerce o další informace (rychlé odkazy, adresy a telefonní čísla).

Jak to často děláme: denně.

Co je v této fázi důležité udělat

Určit místo zobrazení

Google Ads a Yandex.Direct nabízí dva bloky pro umístění reklamy:
– Blok speciálního umístění.
– Záruční blok.
– Spotřebitelé se chovají různě. Každá tematika má vlastní ukazatele klikatelnosti (CTR) těchto bloků.

Čísla v popisu výhod

Místo slov «nejlepší», «účinný» a jiných subjektivních hodnocení je lepší informace uvádět v podobě číselných údajů:
– ceny,
– artikly,
– rozměry atd.

Řekneme si, proč:

1. Faktům spotřebitel důvěřuje více nežli slovním hodnocením.
2. Inzerce s čísly je schopna upoutat více pozornosti než ta zcela textová.

Tak nebude vaše nabídka jen silnými slovy a získá pozornost, kterou si zaslouží.

Další informace o společnosti zvyšují počet kliknutí

Pod pojmem «reklamní flek» se rozumí oblast obsazená reklamou na obrazovce. Čím je reklamní flek větší, tím větší pozornost přitahuje.

Dobrým způsobem, jak se odlišit, je přidání «rychlých odkazů» a kontaktních údajů společnosti:
– Rychlé odkazy na Google Ads a Yandex.Direct.
– Kontaktní údaje a pracovní doba společnosti.
– Výzvy k akci

Více kliknutí mají ty inzeráty, které obsahují sloveso a vyzývají uživatele ke srozumitelné akci:
– Získat více informací.
– Objednat.
– Koupit.

Odeslat dotaz
Slevy
Ekonomické

SEO 7 410 CZK

PPC reklama 3 610 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace nebo 1 hodina programátorů 725 CZK

Cena bez slevy:
12 087 CZK
Zvýhodněná cena
9 307 CZK
Standardní

SEO 12 968 CZK

PPC reklama 4 705 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace 1 852 CZK

8 hodin programátorů 5 800 CZK

Cena bez slevy:
25 667 CZK
Zvýhodněná cena
17 967 CZK
Premium

SEO 25 936 CZK

PPC reklama 5 800 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace 3 705 CZK

8 hodin programátorů 5 800 CZK

Klastrování 3 705 CZK

Podrobná webová analýza 2 964 CZK

Cena bez slevy:
48 252 CZK
Zvýhodněná cena
33 776 CZK
Akce a slevy «Promo Expert»
Výhodou pro zákazníka je to, o čem přemýšlíme jako první
10%
15%
20%
23%
30%
32%
40%
100%
10%
Pro naše nové a stálé zákazníky při podpisu smlouvy nejpozději do 10 dnů od přijetí obchodní nabídky.
Získejte slevu 10%
15%
Při podpisu smlouvy nejpozději 30 dnů od obdržení nabídky a platby za služby za 3 měsíce předem.
Získejte slevu 15%
20%
Při podpisu smlouvy nejpozději 30 dnů od obdržení nabídky a platby za služby za 4 měsíce předem.
Získejte slevu 20%
23%
Balíček «Ekonom»
SEO, PPC reklama, sledování hovorů a 2 hodiny práce programátorů.
Získejte slevu 23%
30%
Balíček «Standard»
SEO, PPC reklama, sledování hovorů, jednorázová optimalizace a 8 hodin práce programátora.
Nebo při podpisu smlouvy nejpozději do 10 dnů ode dne přijetí obchodní nabídky a zaplacení za 4 měsíce předem.
Získejte slevu 30%
32%
Balíček «Premium»
SEO, PPC reklama, sledování hovorů, jednorázová optimalizace a 8 hodin práce programátora, clusterizace a podrobná analýza.
Získejte slevu 32%
40%
Při objednávání služeb ve výši 200 000 rublů měsíčně.
Získejte slevu 40%
100%
Balíček «Leccos je možné»
Volejte - najednou dáme!
Získejte slevu 100%
Naši klienti a úspěchy
  •  
  •  
  •  

30+

Cetifikátů

Google
Yandex
Recenze
  • Компания «PragaHouse»

    Стояла задача по привлечению из России покупателей недвижимости в Чехии… Наша компания довольна результатами

    Лого компании
    MALY GENIUS s.r.o.

    Vytvořili jsme hladká partnerství, ve kterých pracuji pohodlně!

    Лого компании
Případy
  • Jednorázová optimalizace webových stránek pro «TERRA DRONES»

    V červenci a srpnu 2018 jsme provedli jednorázovou optimalizaci pro TERRA DRONES. Výsledky za 3 měsíce jsou ohromující.

    Více
    Propagace webové stránky «PragaHouse»

    Práce na propagaci webové stránky PragaHouse začaly v lednu 2016. Za 1 rok jsme do Top 10 přinesli 95% žádostí. Ohodnoťte to sami.

    Více
  • Propagace webových stránek společnosti «ModaUnion»

    Webová stránka optimalizace pro vyhledávače ModaFinilunion.com

    Začali jsme pracovat na optimalizaci webové stránky ModaUnion, která začala v dubnu 2016. Ohodnoťte výsledek. Za půl roku jsme do Top 10 přinesli 92% žádostí.

    Více
    Reklamawebových stránek společnosti „Français & Food“

    Pro firmu „Français & Food“ připravujeme a provádíme reklamu od června 2018. Předmět – studium francouzštiny.

    Více
  • Reklama na YouTube společnosti „PENETRON“

    Pro společnost „PENETRON“ provádíme inzerci na Youtube od září 2018. Předmět – pronikající hydroizolace. Účelem reklamy je zvýšit povědomí společnosti na trhu. Reklamní zdroj – YouTube. Ohodnoťte výsledky.

    Více
FAQ
Reklamní cena
PPC reklama od 3 610 Kč měsíčně.
Co všechno tvorba reklamní kampaně zahrnuje
1. Konzultace odborníka telefonicky, e-mailem, prostřednictvím skype.
2. Výběr klíčových hledaných a vylučujících slov.
3. Vytvoření rychlých odkazů.
4. Nastavení UTM značek.
5. Nastavení retargetingu.
6. Připojení Google Analitycs a Yandex.Metrica.
7. Nastavení cílů v Google Analitycs a Yandex.Metrica.
8. Vedení reklamní kampaně:

– Pravidelné přepracování inzerce;
– Minimalizace ceny za kliknutí;
– Kontrola rozpočtu;
– Návštěvnický přístup k účtu, s možností sledování kampaně;
– Poskytování výkazů prací;
– Analýza využitelnosti webu, vypracování doporučení podle dat Google Analitycs a Yandex.Metrica.

Odeslat dotaz
Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Jevgenij Letov,
Generální ředitel