PPC reklama 🚩 v Praze od partnera Google | Ceny za reklamu in Sklik a Google AdWords | Promo Expert

PPC reklama

julie

PPC reklamou je reklama na Googlu a Yandexu. PPC reklama se těší oblibě, protože láká na stránky «žhavé» návštěvníky. Dostane-li se člověk na stránky prostřednictvím reklamy, pak má o zboží zájem a je připraven nakupovat.


google-partner150x150yandex-partner150x150

Jevgenij Letov, zakladatel Promo Expertu (webovou propagací se zabývá již od roku 2005)

Stručně o tom, v čem je PPC reklama dobrá:
  1. «Žhaví» návštěvníci — již chtějí nakupovat.
  2. Viditelné účinky již během několika prvních dnů.
  3. Velmi jednoduchý platební systém — za kliknutí nebo zobrazení.
Co přináší PPC reklama v Promo Expertu:
  1. Start: 1 až 3 dny.
  2. 0 Kč — poplatek za nastavení.
  3. Každý týden novoty (nové reklamy, fráze, doporučení tykající se webu).
  4. Cena za vedení kampaně: od 2 500 Kč. Pro zákazníky, kteří si objednali optimalizaci pro vyhledávače, činí cena od 2 000 Kč/měsíc.
Zaujala Vás naše nabídka? Objednejte si cenový odhad reklamní kampaně.

* Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Co všechno tvorba reklamní kampaně zahrnuje:

  1. Konzultace odborníka telefonicky, e-mailem, prostřednictvím skype.
  2. Výběr klíčových hledaných a vylučujících slov.
  3. Vytvoření rychlých odkazů.
  4. Nastavení UTM značek.
  5. Nastavení retargetingu.
  6. Připojení Google Analitycs a Yandex.Metrica.
  7. Nastavení cílů v Google Analitycs a Yandex.Metrica.
  8. Vedení reklamní kampaně:
    • Pravidelné přepracování inzerce;
    • Minimalizace ceny za kliknutí;
    • Kontrola rozpočtu;
    • Návštěvnický přístup k účtu, s možností sledování kampaně;
    • Poskytování výkazů prací;
    • Analýza využitelnosti webu, vypracování doporučení podle dat Google Analitycs a Yandex.Metrica.

Pracovní postup: jak pracujeme na PPC reklamě

Nyní se detailně zaměříme na to, co každý klient získá. Dá se říci, podělíme se o «recept» reklamní kampaně. Ten spočívá v obchodním procesu, jehož každá fáze vám přináší výhody.

1. Vypracování profilu cílového publika

Základem reklamní kampaně jsou znalosti o spotřebiteli.

Cíle fáze: definovat rysy cílového publika, vymezit segmenty.

Úkoly:

  1. Posbírat informace o cílovém publiku:
    • pohlaví a věk,
    • geografický region,
    • vzdělání,
    • výše příjmů,
    • zaměstnání a/nebo povolání,
    • subkulturní příslušnost.
  2. Vymezit segmenty.
  3. Naplánovat, jak se bude reklamní kampaň vztahovat na každý jednotlivý segment:
    • výběrem klíčových slov specifických pro segment (slang, profesní mluva atd.);
    • pomocí vestavěných možností reklamního systému (věk, povolání, modely chování).
  4. Jak to často děláme: jednou měsíčně.

2. Analýza zákazníkovy nabídky

Cíl fáze: určit funkci reklamy. Co má dělat:

  • pracovat se žhavou poptávkou,
  • žhavit zájem o zboží/službu/značku.

Úkoly: z pohledu spotřebitele zanalyzovat:

  • S jakým problémem se zboží potýká?
  • Jak moc je potřebné: jde o otázku image nebo přežití?
  • Je-li o zboží k dispozici dostatek informací?

3. Technická kontrola webových stránek

Pokud web nezobrazuje stránky správně, hrozí zákazníkovi riziko ztráty finančních prostředků.

Cíl fáze: přesvědčit se ve správné funkčnosti webu.

Kontroly:

  • Správnost fungování cílových stránek (kam vede inzerce).
  • Mystery shopping — děláme objednávky, vyhodnocujeme práci jak webových stránek, tak i manažerů.

V případě potřeby vyhotovíme technické zadání k opravě chyb na webu.

Jak to často děláme: na začátku kampaně.

4. Příprava a monitoring seznamu klíčových frází

Slang, žargon a další jazykové zvláštnosti jsou skvělým způsobem, jak oslovit potřebné publikum.

Cíl fáze: nastavení zobrazování inzerce jen cílovému publiku.

Úkoly:

  • Shromáždění vylučujících klíčových slov.
  • Shromáždění oblíbených formulací.
  • Korekce na slangové a subkulturní faktory.
  • Filtrace «nekomerčních» frází (které nekončí objednávkou, pokud se podle nich přejde na webové stránky).

Jak to často děláme: denně.

Co je v této fázi důležité udělat

Nastavit čas zobrazení inzerce

Málokdy má cenu zobrazovat inzerci non-stop. Správné nastavení času v reklamní kampani umožňuje:

  • zabránit vynaložení zbytečných nákladů na kliknutí, která nevedou k objednávkám,
  • zvýšit sazby v době, kdy jsou objednávky nejpravděpodobnější.

Přidat «prodávající» slova: «objednat», «koupit» a další

Dotazy mohou být informační a transakční.

Účel informačního spočívá v získání informací.

Účel transakčního — v zakoupení zboží či služby.

Komerční reklamní kampaň bude neúčinná, obsahuje-li informační dotazy. Osvědčeným způsobem, jak se tomu vyhnout, je používání «transakčních» doplňujících slov:

  • «koupit»,
  • «cena»,
  • «objednat»,
  • «doručení»,
  • «instalace» atd.

5. Příprava a monitorování inzerce

Cíl fáze: vytvořit inzeráty, které získají co nejvíce kliknutí

Úkoly:

  • Určení místa zobrazení (speciální umístění, záruka).
  • Analýza konkurenční inzerce.
  • Testování variant inzerátů, výběr těch nejúčinnějších.
  • Rozšíření inzerce o další informace (rychlé odkazy, adresy a telefonní čísla).

Jak to často děláme: denně.

Co je v této fázi důležité udělat

Určit místo zobrazení

Google Ads a Yandex.Direct nabízí dva bloky pro umístění reklamy:

  • Blok speciálního umístění.
  • Záruční blok.

Spotřebitelé se chovají různě. Každá tematika má vlastní ukazatele klikatelnosti (CTR) těchto bloků.

Čísla v popisu výhod

Místo slov «nejlepší», «účinný» a jiných subjektivních hodnocení je lepší informace uvádět v podobě číselných údajů:

  • ceny,
  • artikly,
  • rozměry atd.

Řekneme si, proč:

  1. Faktům spotřebitel důvěřuje více nežli slovním hodnocením.
  2. Inzerce s čísly je schopna upoutat více pozornosti než ta zcela textová.

Tak nebude vaše nabídka jen silnými slovy a získá pozornost, kterou si zaslouží.

Další informace o společnosti zvyšují počet kliknutí

Pod pojmem «reklamní flek» se rozumí oblast obsazená reklamou na obrazovce. Čím je reklamní flek větší, tím větší pozornost přitahuje.

Dobrým způsobem, jak se odlišit, je přidání «rychlých odkazů» a kontaktních údajů společnosti:

  • Rychlé odkazy na Google Ads a Yandex.Direct.
  • Kontaktní údaje a pracovní doba společnosti.

Výzvy k akci

Více kliknutí mají ty inzeráty, které obsahují sloveso a vyzývají uživatele ke srozumitelné akci:

  • Získat více informací.
  • Objednat.
  • Koupit.

Objednejte PPC reklamu u nás!

Rozhodnete-li se (nebo vaši přátelé) objednat PPC reklamu, objednejte si ji u nás jen od 2 500 Kč/měsíc.

Cena PPC reklamy zahrnuje:

  1. výběr a pravidelné kontroly hledaných výrazů na shodu s obchodními zájmy zákazníků;
  2. neustálá kontrola umístění inzerce, optimalizace sazeb za kliknutí;
  3. přidávání různých prvků k upoutání pozornosti (čísla, výzvy, rychlé odkazy);
  4. sledování konverzí podle inzerce nebo hledaných výrazů.

Odeslat objednávku na PPC reklamu, získejte cenový odhad vypracování kampaně a prognózu účinnosti —

Objednávka PPC reklamy
* Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Komentáře nejsou povoleny.