PPC reklama
PPC reklamou je reklama na Googlu, Seznamu a Yandexu.
PPC reklama se těší oblibě, protože láká na stránky «žhavé» návštěvníky. Dostane-li se člověk na stránky prostřednictvím reklamy, pak má o zboží zájem a je připraven nakupovat
Stručně o tom, v čem je PPC reklama dobrá:
«Žhaví» návštěvníci — již chtějí nakupovat.
Viditelné účinky již během několika prvních dnů.
Velmi jednoduchý platební systém — za kliknutí nebo zobrazení.
Cena za vedení kampaně: od 3 610 Kč.
již chtějí nakupovat
ové reklamy, fráze
Cíle fáze: definovat rysy cílového publika, vymezit segmenty.
Úkoly:
1. Posbírat informace o cílovém publiku:
– pohlaví a věk,
– geografický region,
– vzdělání,
– výše příjmů,
– zaměstnání a/nebo povolání,
– subkulturní příslušnost.
2. Vymezit segmenty.
3. Naplánovat, jak se bude reklamní kampaň vztahovat na každý jednotlivý segment:
– výběrem klíčových slov specifických pro segment (slang, profesní mluva atd.);
– pomocí vestavěných možností reklamního systému (věk, povolání, modely chování).
Jak to často děláme: jednou měsíčně.
Cíl fáze: určit funkci reklamy.
Co má dělat:
– pracovat se žhavou poptávkou,
– žhavit zájem o zboží/službu/značku.
Úkoly: z pohledu spotřebitele zanalyzovat:
– S jakým problémem se zboží potýká?
– Jak moc je potřebné: jde o otázku image nebo přežití?
– Je-li o zboží k dispozici dostatek informací?
Pokud web nezobrazuje stránky správně, hrozí zákazníkovi riziko ztráty finančních prostředků.
Cíl fáze: přesvědčit se ve správné funkčnosti webu.
Kontroly:– Správnost fungování cílových stránek (kam vede inzerce).
– Mystery shopping — děláme objednávky, vyhodnocujeme práci jak webových stránek, tak i manažerů.
– V případě potřeby vyhotovíme technické zadání k opravě chyb na webu.
Jak to často děláme: na začátku kampaně.
Slang, žargon a další jazykové zvláštnosti jsou skvělým způsobem, jak oslovit potřebné publikum.
Cíl fáze: nastavení zobrazování inzerce jen cílovému publiku.
Úkoly:
– Shromáždění vylučujících klíčových slov.
– Shromáždění oblíbených formulací.
– Korekce na slangové a subkulturní faktory.
– Filtrace «nekomerčních» frází (které nekončí objednávkou, pokud se podle nich přejde na webové stránky).
Jak to často děláme: denně.
Co je v této fázi důležité udělat
Nastavit čas zobrazení inzerce
Málokdy má cenu zobrazovat inzerci non-stop. Správné nastavení času v reklamní kampani umožňuje:
– zabránit vynaložení zbytečných nákladů na kliknutí, která nevedou k objednávkám,
– zvýšit sazby v době, kdy jsou objednávky nejpravděpodobnější.
Přidat «prodávající» slova: «objednat», «koupit» a další
Dotazy mohou být informační a transakční.
Účel informačního spočívá v získání informací.
Účel transakčního — v zakoupení zboží či služby.
Komerční reklamní kampaň bude neúčinná, obsahuje-li informační dotazy. Osvědčeným způsobem, jak se tomu vyhnout, je používání «transakčních» doplňujících slov:
– «koupit»,
– «cena»,
– «objednat»,
– «doručení»,
– «instalace» atd.
Cíl fáze: vytvořit inzeráty, které získají co nejvíce kliknutí
Úkoly:
– Určení místa zobrazení (speciální umístění, záruka).
– Analýza konkurenční inzerce.
– Testování variant inzerátů, výběr těch nejúčinnějších.
– Rozšíření inzerce o další informace (rychlé odkazy, adresy a telefonní čísla).
Jak to často děláme: denně.
Co je v této fázi důležité udělat
Určit místo zobrazení
Google Ads a Yandex.Direct nabízí dva bloky pro umístění reklamy:
– Blok speciálního umístění.
– Záruční blok.
– Spotřebitelé se chovají různě. Každá tematika má vlastní ukazatele klikatelnosti (CTR) těchto bloků.
Čísla v popisu výhod
Místo slov «nejlepší», «účinný» a jiných subjektivních hodnocení je lepší informace uvádět v podobě číselných údajů:
– ceny,
– artikly,
– rozměry atd.
Řekneme si, proč:
1. Faktům spotřebitel důvěřuje více nežli slovním hodnocením.
2. Inzerce s čísly je schopna upoutat více pozornosti než ta zcela textová.
Tak nebude vaše nabídka jen silnými slovy a získá pozornost, kterou si zaslouží.
Další informace o společnosti zvyšují počet kliknutí
Pod pojmem «reklamní flek» se rozumí oblast obsazená reklamou na obrazovce. Čím je reklamní flek větší, tím větší pozornost přitahuje.
Dobrým způsobem, jak se odlišit, je přidání «rychlých odkazů» a kontaktních údajů společnosti:
– Rychlé odkazy na Google Ads a Yandex.Direct.
– Kontaktní údaje a pracovní doba společnosti.
– Výzvy k akci
Více kliknutí mají ty inzeráty, které obsahují sloveso a vyzývají uživatele ke srozumitelné akci:
– Získat více informací.
– Objednat.
– Koupit.
SEO 7 410 CZK
PPC reklama 3 610 CZK
Remarketing 342 CZK
Jednoduchá optimalizace nebo 1 hodina programátorů 725 CZK
12 087 CZK
9 307 CZK
SEO 12 968 CZK
PPC reklama 4 705 CZK
Remarketing 342 CZK
Jednoduchá optimalizace 1 852 CZK
8 hodin programátorů 5 800 CZK
25 667 CZK
17 967 CZK
SEO 25 936 CZK
PPC reklama 5 800 CZK
Remarketing 342 CZK
Jednoduchá optimalizace 3 705 CZK
8 hodin programátorů 5 800 CZK
Klastrování 3 705 CZK
Podrobná webová analýza 2 964 CZK
48 252 CZK
33 776 CZK
Nebo při podpisu smlouvy nejpozději do 10 dnů ode dne přijetí obchodní nabídky a zaplacení za 4 měsíce předem.
30+
Cetifikátů

2. Výběr klíčových hledaných a vylučujících slov.
3. Vytvoření rychlých odkazů.
4. Nastavení UTM značek.
5. Nastavení retargetingu.
6. Připojení Google Analitycs a Yandex.Metrica.
7. Nastavení cílů v Google Analitycs a Yandex.Metrica.
8. Vedení reklamní kampaně:
– Pravidelné přepracování inzerce;
– Minimalizace ceny za kliknutí;
– Kontrola rozpočtu;
– Návštěvnický přístup k účtu, s možností sledování kampaně;
– Poskytování výkazů prací;
– Analýza využitelnosti webu, vypracování doporučení podle dat Google Analitycs a Yandex.Metrica.