PPC reklama

icon
Certifikovaná agentura Yandex
icon
Google Partner
icon
Seznam Partner
Odeslat dotaz

PPC reklama

PPC reklamou je reklama na Googlu, Seznamu a Yandexu.
PPC reklama se těší oblibě, protože láká na stránky «žhavé» návštěvníky. Dostane-li se člověk na stránky prostřednictvím reklamy, pak má o zboží zájem a je připraven nakupovat

Stručně o tom, v čem je PPC reklama dobrá:
«Žhaví» návštěvníci — již chtějí nakupovat.
Viditelné účinky již během několika prvních dnů.
Velmi jednoduchý platební systém — za kliknutí nebo zobrazení.

Cena za vedení kampaně: od 2 738 Kč.

Odeslat dotaz
icon
«Žhaví» návštěvníci —
již chtějí nakupovat
icon
Každý týden novoty:
ové reklamy, fráze
icon
0 Kč — poplatek za nastavení
icon
Start: 1 až 3 dny
Pracovní postup
Jak pracujeme na PPC reklamě
1
Vypracování profilu cílového publika
Cíle fáze: definovat rysy cílového publika, vymezit segmenty.

Úkoly:

1. Posbírat informace o cílovém publiku:
– pohlaví a věk,
– geografický region,
– vzdělání,
– výše příjmů,
– zaměstnání a/nebo povolání,
– subkulturní příslušnost.

2. Vymezit segmenty.

3. Naplánovat, jak se bude reklamní kampaň vztahovat na každý jednotlivý segment:
– výběrem klíčových slov specifických pro segment (slang, profesní mluva atd.);
– pomocí vestavěných možností reklamního systému (věk, povolání, modely chování).

Jak to často děláme: jednou měsíčně.
2
Analýza zákazníkovy nabídky
Cíl fáze: určit funkci reklamy.

Co má dělat:
– pracovat se žhavou poptávkou,
– žhavit zájem o zboží/službu/značku.

Úkoly: z pohledu spotřebitele zanalyzovat:
– S jakým problémem se zboží potýká?
– Jak moc je potřebné: jde o otázku image nebo přežití?
– Je-li o zboží k dispozici dostatek informací?
3
Technická kontrola webových stránek
Pokud web nezobrazuje stránky správně, hrozí zákazníkovi riziko ztráty finančních prostředků.

Cíl fáze: přesvědčit se ve správné funkčnosti webu.

Kontroly:– Správnost fungování cílových stránek (kam vede inzerce).
– Mystery shopping — děláme objednávky, vyhodnocujeme práci jak webových stránek, tak i manažerů.
– V případě potřeby vyhotovíme technické zadání k opravě chyb na webu.

Jak to často děláme: na začátku kampaně.
4
Příprava a monitoring seznamu klíčových frází
Slang, žargon a další jazykové zvláštnosti jsou skvělým způsobem, jak oslovit potřebné publikum.

Cíl fáze: nastavení zobrazování inzerce jen cílovému publiku.

Úkoly:
– Shromáždění vylučujících klíčových slov.
– Shromáždění oblíbených formulací.
– Korekce na slangové a subkulturní faktory.
– Filtrace «nekomerčních» frází (které nekončí objednávkou, pokud se podle nich přejde na webové stránky).

Jak to často děláme: denně.

Co je v této fázi důležité udělat

Nastavit čas zobrazení inzerce

Málokdy má cenu zobrazovat inzerci non-stop. Správné nastavení času v reklamní kampani umožňuje:
– zabránit vynaložení zbytečných nákladů na kliknutí, která nevedou k objednávkám,
– zvýšit sazby v době, kdy jsou objednávky nejpravděpodobnější.

Přidat «prodávající» slova: «objednat», «koupit» a další

Dotazy mohou být informační a transakční.

Účel informačního spočívá v získání informací.

Účel transakčního — v zakoupení zboží či služby.

Komerční reklamní kampaň bude neúčinná, obsahuje-li informační dotazy. Osvědčeným způsobem, jak se tomu vyhnout, je používání «transakčních» doplňujících slov:
– «koupit»,
– «cena»,
– «objednat»,
– «doručení»,
– «instalace» atd.
5
Příprava a monitorování inzerce
Cíl fáze: vytvořit inzeráty, které získají co nejvíce kliknutí

Úkoly:
– Určení místa zobrazení (speciální umístění, záruka).
– Analýza konkurenční inzerce.
– Testování variant inzerátů, výběr těch nejúčinnějších.
– Rozšíření inzerce o další informace (rychlé odkazy, adresy a telefonní čísla).

Jak to často děláme: denně.

Co je v této fázi důležité udělat

Určit místo zobrazení

Google Ads a Yandex.Direct nabízí dva bloky pro umístění reklamy:
– Blok speciálního umístění.
– Záruční blok.
– Spotřebitelé se chovají různě. Každá tematika má vlastní ukazatele klikatelnosti (CTR) těchto bloků.

Čísla v popisu výhod

Místo slov «nejlepší», «účinný» a jiných subjektivních hodnocení je lepší informace uvádět v podobě číselných údajů:
– ceny,
– artikly,
– rozměry atd.

Řekneme si, proč:

1. Faktům spotřebitel důvěřuje více nežli slovním hodnocením.
2. Inzerce s čísly je schopna upoutat více pozornosti než ta zcela textová.

Tak nebude vaše nabídka jen silnými slovy a získá pozornost, kterou si zaslouží.

Další informace o společnosti zvyšují počet kliknutí

Pod pojmem «reklamní flek» se rozumí oblast obsazená reklamou na obrazovce. Čím je reklamní flek větší, tím větší pozornost přitahuje.

Dobrým způsobem, jak se odlišit, je přidání «rychlých odkazů» a kontaktních údajů společnosti:
– Rychlé odkazy na Google Ads a Yandex.Direct.
– Kontaktní údaje a pracovní doba společnosti.
– Výzvy k akci

Více kliknutí mají ty inzeráty, které obsahují sloveso a vyzývají uživatele ke srozumitelné akci:
– Získat více informací.
– Objednat.
– Koupit.
Odeslat dotaz
Slevy
Ekonomické

SEO 6 844 CZK

PPC reklama 2 738 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace nebo 1 hodina programátorů 725 CZK

Cena bez slevy:
10 649 CZK
Zvýhodněná cena
8 200 CZK
Standardní

SEO 11 520 CZK

PPC reklama 2 738 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace 1 645 CZK

8 hodin programátorů 5 800 CZK

Cena bez slevy:
22 045 CZK
Zvýhodněná cena
15 432 CZK
Premium

SEO 23 044 CZK

PPC reklama 3 292 CZK

Remarketing 342 CZK

Jednoduchá optimalizace 3 292 CZK

8 hodin programátorů 5 800 CZK

Klastrování 3 292 CZK

Podrobná webová analýza 2 635 CZK

Cena bez slevy:
41 697 CZK
Zvýhodněná cena
28 354 CZK
Naši klienti a úspěchy
  •  
  •  
  •  

30+

Cetifikátů

Google
Yandex
FAQ
Reklamní cena
PPC reklama od 2 738 Kč měsíčně.
Co všechno tvorba reklamní kampaně zahrnuje
1. Konzultace odborníka telefonicky, e-mailem, prostřednictvím skype.
2. Výběr klíčových hledaných a vylučujících slov.
3. Vytvoření rychlých odkazů.
4. Nastavení UTM značek.
5. Nastavení retargetingu.
6. Připojení Google Analitycs a Yandex.Metrica.
7. Nastavení cílů v Google Analitycs a Yandex.Metrica.
8. Vedení reklamní kampaně:

– Pravidelné přepracování inzerce;
– Minimalizace ceny za kliknutí;
– Kontrola rozpočtu;
– Návštěvnický přístup k účtu, s možností sledování kampaně;
– Poskytování výkazů prací;
– Analýza využitelnosti webu, vypracování doporučení podle dat Google Analitycs a Yandex.Metrica.

Odeslat dotaz
Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Jevgenij Letov,
Generální ředitel