Zacílená reklama 🎯 Facebook, VKontakte, Odnoklassniki, projekty Mail.Ru | Promo Expert

Zacílená reklama

targetirovannaya-reklama

Co to je?

Zacílená reklama je reklama s možností výběru konkrétního publika podle různých rysů. Tak se reklama zobrazí pouze lidem, kteří mohou mít zájem o vaši nabídku.

Kde se zobrazuje?

Stručně řečeno: na sociálních sítích (facebooková reklama):

FacebookВконтактеОдноклассникиМой Мир - Mail.Ru

Sociální sítě shromažďují údaje o uživatelích zjevným způsobem. Vyhledávače se zabývají rozeznáváním zájmů na základě hledaných výrazů – výsledky nemusí být vždy ideální.

To je důvod, proč sociální sítě nejúspěšněji řeší úkol, jak získat maximálně široké publikum.

Jevgenij Letov, zakladatel Promo Expertu (webovou propagací se zabývá již od roku 2005)

Co přináší zacílená reklama v Promo Expertu:
  1. Start: 1 až 3 dny.
  2. Analýza účinnosti segmentů.
  3. Každý měsíc novoty (nové reklamy + doporučení na zvýšení konverze webu/skupiny).
  4. Cena za vedení kampaně: od 2 500 Kč za kteroukoli z těchto platforem: VKontakte, Facebook, Odnoklassniki, projekty Mail.Ru.

Zaujala Vás naše nabídka? Objednejte si cenový odhad reklamní kampaně na Facebooku.


* Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Příklady targetingu (reklama na Facebooku)

Cílové publikum lze vybrat dle těchto parametrů

Typ targetinguPříklady
Pohlaví a věk
  • Muži 35 až 40 let,
  • Ženy 30 až 35 let,
  • Všichni 20 až 25 let.
Zájmy
  • Auta,
  • opravy,
  • dětské oblečení,
  • sad a zahrada atd.
Zeměpis
  • Jednotlivá města (Praha, Paříž, Moskva atd.),
  • Celé země (Česká republika, Německo, Francie, Rusko, Španělsko atd.)
Způsob chování
  • Milovník online her,
  • častý cestovatel,
  • majitel podniku.
Zařízení
  • Stolní počítače,
  • tablety,
  • mobilní telefony.

Retargeting

Retargeting je způsob zobrazování inzerce lidem, kteří váš web již navštívili dříve. K tomu stačí stanovit speciální kód (převezme se z nastavení reklamní kampaně na každé sociální síti).

Příklad: návštěvník se podíval na stránku zboží na webu inzerenta, ale neobjednal si ho. Tento uživatel se označí sociální sítí a bude se mu zobrazovat reklama tohoto zboží. Tak se reklama zobrazuje lidem, kteří již dříve projevili zájem o vaše zboží nebo službu.

Výhody oproti jiným druhům reklamy

Média, vnější reklamaSEO a PPC reklamaZacílená reklama
Přesnost „zásahu“ cílového publika

Nízká přesnost.

Jako střílet po vrabcích. Reklamu vidí „zbyteční“ lidé, kteří si nikdy neobjednají.

Nejvyšší přesnost.

Uživatel vidí to, co zadal do vyhledávače.

Relativní přesnost.

Uživatel vidí to, co by ho mohlo zaujmout (ale nemuselo).

Lze vytvořit poptávku?

Ano.

Ne.

Předpokládá existenci již vytvořené poptávky

Ano.

Kontrola nad účinnosti

Omezená.

Počítají se přijatá volání. Nepřímo spojujeme zvýšení prodeje s reklamou.

Rozšířená.

Lze sledovat účinnost v rámci každého inzerátu a klíčového slova.

Rozšířená.

Lze sledovat účinnost v rámci každého inzerátu a segmentu publika.

Cenová hranice

Nejméně 6 000 Kč/měsí

Žádná „spodní“ cenová hranice.

Od 15 Kč za 1 kliknutí.

Žádná „spodní“ cenová hranice.

Od 2,50 Kč za 1 kliknutí.

Kolik zacílená reklama stojí?

Za 1 300 Kč měsíčně vede Promo Expert reklamní kampaně na kterékoli sociální síti:

  • Facebook,
  • VKontakte,
  • Instagram.

Vyberte si! :)

Co tvorba reklamní kampaně na sociálních sítích zahrnuje:

  • Analýzu webových stránek
  • Konzultaci ohledně volby tematiky inzerce
  • Konzultaci ohledně volby typu inzerce
  • Vytvoření kampaně v reklamní kanceláři
  • Vytvoření UTM značek
  • Napsaní textu a titulku inzerce

Vyberte si! :)

Závěr

Takže zacílená reklama má tyto výhody:

  • dobré zasažení cílového publika,
  • možnost uvádět na trh nové výrobky (na které zatím chybí poptávka),
  • nízká cena
Máte další dotazy? Objednejte si konzultaci:
* Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Komentáře nejsou povoleny.